Pekso UPSR 2009 datang laie...

UPSR 2009 sedang berlangsung mulai 8 haribulan hingga 10 haribulan september 2009, Inilah ujian yang sangat dinantikan untuk menguji kefahaman dan kemahiran murid setelah berada selama hampir 6 tahun di alam sekolah rendah.
Marilah kita bersama-sama mendoakan kejayaan sama ada anak, adik, anak buah atau cucu kita yang sedang berjuang dalam dewan peperiksaan. Setelah sekian lama berusaha, kita hendaklah bertawakkal dan berdoa semoga Allah memperkenankan doa kita.
UPSR kali ni, den bertugas kek ......................... ( rahsia ) sebagai Ketuo Pengawas. Dibantu oleh duo orang pengawas yang berdidikasi dan bertanggungjawab ( Den dipakso tulih macam ni, ha ha ha ) iaitu Puan Fatimah dan Encik Muhamad Fariz. Tahun ni adalah tahun yang ko 4 sebagai ketuo. Bunyi eh macam dah banyak pengalaman tapi kojo eh ponoh dengan tanggung jawab dan cumo buek setahun sekali. Tahun pertamo dulu comeh yo raso eh, ngalabah yo. Ini agenda negaro ni tak buleh buek memain doh. Tahun ke 4 ni okey lah, tak do ngalabah bona doh, kontrol macho poiek. Yang motan eh prosedur mesti dijalankan dengan boto, barulah kito tak dipersalah an kalau ando masalah. 
Den yang ngaja tahun 6 ni comeh yo memikir an anak murid nak jawab soalan ni. ngaja sains lak tu. sekarang ni sains buleh di kato an subjek killer sobab peratus lulus rendah. 

Read Users' Comments (3)

3 Response to "Pekso UPSR 2009 datang laie..."

  1. Muhamad Fariz, on Jumaat, September 11, 2009 9:00:00 PG said:

    poikk...congrate!!..wahhh dah maju kau dlm bidang it ni...dah pandai kau buek blog sendiri...bagus2...majulah felda untuk anak felda!! p/s:Rajin2 lah update blog kau ni yo.

  2. Johari bin Osman, on Jumaat, September 11, 2009 12:05:00 PTG said:

    Sapo nak maju an felda poik kalau tak anak jati felda sendiri.

  3. Tanpa Nama, on Selasa, September 15, 2009 9:17:00 PTG said:

    hebat woris den..idup jo..den sampaikan kek kwn2 kito laman blog kau...teruskan usaha kau..boleh kita berkongsi maklumat..orait!!!